Måndag och är hemma från skolan!

Kom nyss hem från doktorn. Jag har fått halsfluss IGEN och öroninflamation på det. Fast det visst jag ju typ redan att jag hade. Så Har fått pencellin att ta en gång om dagen nu. Hoppas jag blir helt frisk nu efter detta bara.

Sitter och kollar på american funniest homevideos, det var en liten kille som hade sovit hela dagen och vaknade klockan åtta på kvällen och då lurade dem honom att klockan var åtta på morgonen hahahahahaha så kul... så han satt i bilen och dem skulle "köra honom till skolan" hahahah så kul ni borde sett...


Jag just nu. Denna bilden är väl bättre än ingen alls!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! säg bara till om du är intresserad av något speciellt. :)



kram sofia

2010-10-11 @ 11:55:16
URL: http://sokessmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0