Jag tycker till...

...Om kläderna i SATC2.


Carries kläder är verkligen jätte snygga, men kanske borde ha turbanen till någon annan outfit istället?


Har bara en sak att säga om denna outfiten, hemsk. Linnet hade nog funkat till ett par jeans.


Älskar förklädet, värsta gulligt ju!


Super söt klänning! Om jag inte minns fel har dem några i samma modell på HM.


Jätte fin klänning! Öppen rygg är ju så himla snyggt!


Fint, gillar att hon inte alltid är super uppklädd i olika klänningar, men jag hade nog föredragit svarta & lite taightare jeans.


Carries outfit är som vanligt perfekt & diggar Samanthas huvudgrej, vad den nu kallas.

Kommentarer
Postat av: Fanny

vad konstigt, jag såg SATC2 förut idag, så jäklans bra :D



sv: jaa, du måste köpa elle. det är liksom med den som själva bibeln följer, hihi

2010-08-24 @ 23:00:20
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ååh måste se 2:an, jag har inte gjort det än :O

Sv: Haha, jaadu, jag ville inte skriva nåot elakt, men hon ser värre ut i verkligheten än på bild kan jag tala om. menmen, bara hon är nöjd lixom, man får väl hoppas de då mycket hon försökt ändra på sin kropp!

Ha en fortsatt grym lördagsnatt, sov gott sen!

2010-08-29 @ 01:43:36
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0