Om mig haha ;D

HAR DU:

Någon som förstår dig? Ja mina vänner.
Någon som du saknar? ah typ.
Någon som du hatar? ah!
Gråtit idag? Nej!
Skrattat idag? Ja hehe (:
 

VEM/VILLKA:
Kramade dig senast? Hanna. 
Pussade dig senast? ***********
Ringde dig senast? Erika.
Ringde du senast? Amanda.
Var hemma hos dig senast? Sofie.
Var du hemma hos senast? Sofie 
Har du pratat med någon idag? Ja Sofie haha.
Slog du senast? Jag slås inte haha.
Fick du sms från senast? Christopher.
Skulle du kunna göra allt för? Friends and family!

JAG
:
Svär ofta? Ibland typ.
Sjunger i duschen? Ja hehe (A)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej?
Skrattar åt dina egna skämt? Ja alltid! 
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? maby
 

HAR DU:
Piercingar? Ja i öronen.
Syskon? Ja en lillasyster.
För många vänner? Har så många som jag behöver!
Rymt hemifrån? När jag var liten kanske.
Färgat håret? Ja :)
Bra självförtroende? Ofc ;D 
Somnat i skolan? Ja haha på Pärs tråkiga lektioner. 
Brutit ett ben? Nej. 

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? väldigt ofta. 
Smugit ut utan lov? Hehe ja. 
En hemlighet som ingen annan vet? Tror inte det.
Sovit en hel dag? Har jag säkert.
Somnat gråtande? Ja :/
Blivit generad inför folk? Ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Har jag säkert.
Haft ett förhållande i under en månad? Ja.

 

VAD
Längtar du till mest just nu?
Nästa fest!
Ska du göra i helgen? Blir säkert fest! ;)
Har du för kläder på dig? jeansleggings, svart linne och svart tjocktröja.
Har du för mobil? nokia.
Vad köpte du senast? Fika igår! 

ALLMÄNT:
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppat först och främst ;)
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej det kommer jag nog inte att göra. 
Har du sjungit inför publik? Ja ett par gånger.
Är du hungrig? Nej det är jag typ aldrig haha.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

tack så mycket sötis :)

2010-12-07 @ 19:23:16
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0