Party pic's

Kom nyss hem från studentfesten.

Det är Carolines syster som har tagit studenten. Kommer kanske mer bilder imorgon.


Jag.♥


Jag, egobild.♥


Caroline, Emelie(hon som tog studenten) & jag.♥


Carro & jag.♥


En drink.♥


En drinkt, det var Emelies pojkvän fidde som lekte bartender hela kvällen & gjorde drinkar.♥


Simon, Carolins pojkvän tog också studenten och det firade han genon att röka en cigar.♥


Simon längst bort som buggar med Carros mamma & sen har vi Emelie och Fidde som buggar.♥

Kommentarer
Postat av: Kimmey :)

Ser ut som en bra kväll ändå :)



sv: godnatt ;) Eller snarare Godmorgon :)

2010-06-12 @ 06:40:08
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0